Bedankt dat je deze link voor mijn gratis e-boek hebt geopend. 

 

Door onder op deze pagina op de Download-knop te drukken kun je het boek direct downloaden. Een e-mail adres of andere gegevens achterlaten is niet nodig.

 

Na het behalen van de Top 100 van www.managementboek.nl dit jaar met als hoogste notering plaats #26 is het hard gegaan met mijn voorraad boeken.

 

Dit betekent dat ik op dit moment helemaal uitverkocht ben en hard op zoek ben naar mogelijkheden voor een tweede druk. Om die reden is mijn boek vooralsnog alleen als e-boek in deze tweede druk beschikbaar.

 

Wil je als bedrijf of organisatie een grotere bestelling doen van de paperback versie, dan zijn er bij bestellingen vanaf 250 stuks uiteraard andere mogelijkheden. 

 

‘Welkom, het nieuwe klantvriendelijk’ is een verzameling van korte verhalen waarin klantvriendelijkheid centraal staat.

 

Ria, een medewerkster van de klantenservice van een lokaal warenhuis, is de rode draad in deze verhalen. Ria is iemand van wie je denkt dat ze het goede voorbeeld geeft en met wie ik als jongetje van twaalf mijn allereerste echte klantbeleving heb gehad.

 

Mijn doel is jou te laten nadenken over jouw eigen handelen. Want zijn we wel zo klantvriendelijk als we zeggen en denken dat we zijn?

 

Veel leesplezier!

 

 

 

Download
Welkom, het nieuwe klantvriendelijk
Welkom_het nieuwe klantvriendelijk.pdf
Adobe Acrobat document 4.7 MB