Hospitality Training

Hospitality, klantvriendelijk, gastvrij, hostmanship. Verschillende woorden waarvan de betekenis in de basis erg op elkaar lijkt. Het maakt niet uit hoe je het noemt, zolang je de klant maar het gevoel geeft dat deze welkom is.

 

Om die reden heb ik deze verschillende definities samengevat in één woord; welcomeness

 

wel • come • ness (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord) 

1) iemand met plezier en gastvrijheid bij je thuis of binnen jouw bedrijf ontvangen, op een manier dat deze persoon zich welkom voelt

 

Het is dan ook niet verrassend dat dit de rode draad vormt tijdens mijn gastvrijheidstrainingen en workshops.

 

Op een interactieve manier en zonder al te veel theorie laat ik de deelnemers zelf over de onderwerpen 'klantvriendelijkheid' en 'je ergens welkom voelen' nadenken en gaan we hiermee aan de slag.

 

Het voordeel hiervan is dat de medewerkers grotendeels de inhoud zelf bepalen, er meer betrokkenheid ontstaat en het een unieke training wordt. Ieder bedrijf is tenslotte uniek.

 

Elke training en workshop beginnen we met dit filmpje van cabaretier Lebbis die het ultieme klantgevoel omschrijft. 

 

Wil je meer weten of persoonlijk kennis maken? Graag! Laat het me dan weten via welkom@elwinvanrijen.nl of vul het contactformulier in. Natuurlijk mag je me ook altijd bellen.