Sales Support

Ken je dat gevoel dat je door de drukke dagelijkse werkzaamheden eigenlijk geen tijd of zin meer hebt om offertes na te bellen?

Misschien ben je er niet zo goed in en laat je het liever door een expert doen. Maar wellicht vind je het gewoon niet leuk om beurs leads op te volgen.  

 

Wij kunnen je daarbij helpen! Het is zonde om potentiële omzet te laten liggen.

 

Voor een vast bedrag per op te volgen lead bepaal jezelf je budget en omdat we werken met een vast percentage van iedere offerte die wij weten om te zetten naar order weet je precies waar je aan toe bent. 


Lukt het ons niet om een offerte te converteren, dan kost het jou ook niets. Zo eenvoudig is het!

Lead opvolging

Je hebt een hoop tijd en energie geïnvesteerd in die ene beurs en valt na afloop direct weer terug in het normale patroon van dagdagelijkse zaken.

 

Doordat het werk tenslotte al een paar dagen of zelfs een week is blijven liggen heb je eigenlijk geen tijd voor het opvolgen van de leads die je hebt verzameld op de beurs of het evenement.

 

Het is een feit dat hoe langer je wacht, hoe kleiner de kans op een opdracht. Een snelle opvolging is dus noodzaak om te voorkomen dat de hele investering in de beurs voor niets is geweest. 

Offertes nabellen

Wist je dat in zo'n 80% van de gevallen er 5 tot 12 contactmomenten overheen gaan voordat een offerte wordt omgezet naar order?

 

Om deze reden haken veel mensen voortijdig af. Ze gaan ervan uit dat de klant toch niet meer gaat bestellen.

 

Juist dit gedeelte van het verkoopproces kost tijd en is eist discipline. Een goede opvolging is zelfs zo cruciaal dat je beter helemaal geen offerte kunt uitbrengen wanneer je vooraf toch weet dat je deze niet gaat opvolgen.

 

Daarbij verbetert de relatie met de klant na ieder contact waarop de kans op scoren groter wordt.

Waarde toevoegen

Omdat we tijdens een contact moment jouw toch klant spreken, zorgen we er meteen voor dat alle contactgegevens gecontroleerd en geüpdatet worden, vragen we welke concurrenten er nog meer in de race zijn, wie de beslisser is, hoe het aankoopproces verloopt en wat er nog meer speelt bij de klant.

 

Na afloop van de opdracht zorgen we ook voor een deel van de after-service. Hoe is de opdracht verlopen? Is de klant tevreden? Kunnen we hem of haar verder nog ergens mee helpen?

 

Op deze manier voeg je echt waarde toe waardoor je de kans vergroot op een herhaalopdracht en worden je tevreden klanten zelfs enthousiaste klanten, ofwel ambassadeurs,